Folosesc acest blog pe post de jurnal cinefilic și reminder al minții mele cu deficiență neuronală, care se agravează pe măsură ce îmbătrânesc. Motivația principală din spatele scrierilor mele este că îmi doresc ca impresiile astea de moment să nu se piardă undeva prin subconștient. 

La secțiunea Analogii accidentale veți regăsi tot soiul de legături ciudate între lucruri care au legătură mai mult sau mai puțin sau deloc. Ideea este inspirată din cvasimilitudinile lui Cinesseur. Restul articolelor sunt critici și detalii extrem de subiective, filtrate exclusiv prin bagajul meu de cunoștințe general și prin emoțiile proprii.

Cred că omul ar trebui să facă în scurta lui viață exclusiv ce-i place. Așa că cei care întreabă de ce se uită lumea la filme, de ce se citesc cărți, de ce se dau atâția bani pe haine și obiecte de dragul designului sau de ce se investește în călătorii și mâncare, nu își au locul printre cititori. În rest, oricine este binevenit să lectureze texte nișate, scrise cu pasiune, să selecteze ceva diferit de toată avalanșa de informație care intră cu bocancii peste noi, zilnic, în mediul internaut. Servus! 

P.s. Numele blogului a fost inițial Gogoașa Verde (prietenii încă mă mai iau la mijto pe tema asta) întrucât nu se concentra doar pe film. Cu timpul verdele s-a tranformat în celuloid.

Unknown

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu